11/21/2014

MY NAME IS...



Před tím, než začnu psát články, bych se chtěla maličko představit:
  • Moje jméno by mělo být všem jasné z názvu blogu - Denisa.
  • V listopadu oslavím své 21. narozeniny. Budu oficiálně dospělá i v Americe, haha.
  • Jsem z Chomutova.
  • Minulý rok jsem úspěšně odmaturovala na OA - díky bohu.
  • Už čtvrtým rokem mám přítele.
  • Dále bych napsala, že jsem docela praštěný, občas i vysmátý člověk. Takže můj věk berte s rezervou!
  • Už nějaký ten rok zbožňuji focení, proto jsem si pořídila zrcadlovku.
  • Jsem  velký milovník jídla. Nejradši mám italskou kuchyni. Také jsem si za poslední rok oblíbila "zdravou" stravu, kterou se snažím dodržovat. Ovesné kaše nesmí chybět k snídani. Ale mívám své "brambůrkovo-čokoladové" dny.
  • Ze všeho nejradši mám asi cestování. Po zdlouhavou cestu, poznávání cizí země až po užívání volných dnů.
  • Od mala jsem velmi kreativní člověk, který neustále něco tvoří, vyrábí, vymýšlí..
  • Mým snem je navštívit USA. Konkrétně New York a Californii.
  • Chtěla bych se zdokonalit v angličtině, abych se bezproblémově mohla dorozumět, pouštět si filmy bez titulků a jedním dechem přečíst knihu v tomto jazyce.
  • Miluji všechno, co je spojený s kokosem. Od jídla až po kosmetiku.
  • Mým největším zpestřením tohoto roku byly 3 koncerty(Nickelback, Justin Timberlake, 30 second to Mars) v Praze. Zalíbilo se mi to natolik, že se už nemůžu dočkat až sem zase někdo dorazí.
  • Věřím  ve vesmír, karmu, a že když člověk bude chtít, má vyhráno.

Denise 


12 comments:

  1. taky hrozne rada fotim :) a na clanky se tesim urcite sem jeste kouknu

    ReplyDelete
  2. Hezký desing, super blog. Jen tak dál. Můj http://strangefeelbyp.blogspot.cz/ :)

    ReplyDelete
  3. Pěkný sen: Já bych se ráda podívala do Paříže
    A ráda bych tě pozvala na giveaway na mém blogu http://daily-styles.blogspot.cz/2014/06/giveaway-za-2000-navstev.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paříž musí být krásná, tu bych také chtěla vidět :-)
      Do giveaway se připojím moc ráda ;-)

      Delete
  4. Děkuju, taky bych si je už nikdy nenechala od někoho ostříhat :-D
    Jinak fotím i lidi :-)

    ReplyDelete
  5. Vím, že od holky to tak nepotěší, ale jsi strašně krásná =).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale jo, přítel mi to neříká :-D moc děkuju, potěšilo mě to :-)

      Delete
  6. Jsi krásná, těším na články! Přidávám se k pravidelným čtenářům :)

    ReplyDelete
  7. Hezký blog :) Přidávám do sledovaných. Californie je taky můj sen ♥

    ReplyDelete
  8. Si strašne zaujímavá a páči sa mi aj tvoj blog. Niet lepšej kombinácie :)

    ReplyDelete