1/08/2015

MY SKINCARE ROUTINE

Nevím, jak vám, ale mně ten první týden v roce tak strašně utíká, že to snad není ani možný. Touhle rychlostí vám za chvíli budu psát články o krémech na vrásky, haha. Ale teď k dnešnímu článku..
Dnes jsem si pro vás připravila mojí "téměř" každodenní péči o pleť. A jak jste se mohli už u mě na blogu dočíst, moje pleť patří mezi tu problematickou. Nebudu vám vypisovat, jak jsem zkusila milion přípravků z drogerie, další milion z lékárny a ten poslední milion od kožní. O tom třeba jindy.


Vezmu to z druhého konce - tz. péče večer. Bohužel vás asi zklamu, ale na odlíčení nepoužívám žádný odličovač. Odličuji se ve sprše sprchovým gelem - je to rychlé a nespotřebuji 150 vatových tamponků, haha. Pleť poté ještě vyčistím čisticím gelem. Momentálně používám tento grepový od Neutrogeny. Vyhovuje mi, že nevysušuje pleť a také pumpička, kterou má. Po sprše si pleť ještě očistím micerální vodou od Biodermy.


Ob den ještě po micerální vodě použiji krém stejné značky - Sébium AKN. Ráno si opět obličej umyji pomocí gelu a nanesu na něj nemastný krém od Neutrogeny, který můžu všem jen a jen doporučit. V létě naopak používám krém od Vichy, který je na bázi vody a gelu. Pokožka je po něm hydratovaná, jako když vyjdete ze sauny.


Na nedokonalosti v podobě pupínků mám nejraději tyto dvě věci. První je Tea tree olej, který používám pomocí vatové tyčinky a druhý je Sudocrem, který nanáším také lokálně (doporučuji používat jen na noc, nebo budete vypadat jako po útoku neštovic, haha..).

Pokud na mě máte jakoukoli otázku, pište SEM

Jaké přípravky na pleť používáte vy?
Co se vám nejvíc osvědčilo? 

18 comments:

  1. Úprimne? Som rada že nie som jediná, kto sa odličuje v sprche :D
    Pokožka je síce potom vysušená, ale to sa dá napraviť krémom. Tiež som mala čistiaci gél, len z Oriflame - bol dobrý, ale nie až tak dobrý. Momentálne používam od Loréal Pure Zone 2in1, na ktorý si však pokožka chvíľu zvyká. Potom už len tonikum a/alebo micelárka :)

    Fairytale Tea♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, nejsem jediná! :D jinak Loreal jsem ještě nezkoušela..

      Delete
  2. Já taky používám micelární vodu, tu ale používám k odlíčení. Večer si na pleť dávám hydratační krém od Garnieru Long Lasting Pure, který je vhodný i pro problematickou a perfektně hydratuje. Ten čistící gel od Neutrogeny plánuju vyzkoušet^^

    carolinegrey.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já kdybych ji používala k odlíčení, tak se akorát celá zapatlám :D

      Delete
  3. Noo, tak to máme s pletí stejně, i ta moje patří mezi problematickou. :( Takové množství přípravků ale nepoužívám. :O Odlíčím se micelární vodou. Jen 1x denně, většinou večer, používám Garnier Pure 3v1. A nakonec si dám gelový krém na obličej. A je to docela fajn. :))
    Mimochodem, pěkná fotka v menu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já toho také nepoužívám tolik :-) každý den je to jiné..

      Delete
  4. Já k odlíčení používám momentálně dvoufázový odličovač od Garnier a micelárku od Nivei :) Krém mám od Balei a čisticí gel od Avonu, ale už se těším, až ten dopotřebuju, hodně vysušuje pleť
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  5. Tu pleťovou vodu od Biodermy používám už několik let a také mi vyhovuje :) Já mám odličovače od Yves Rocher (nečekaně :D) a jsou skvělé.

    ReplyDelete
  6. Tak mě zrovna ten první týden vůbec neutíká:D Nepouívám stejné produkty, ale co se týče odličování.. Ve sprše sprchový gel jsme na tom stejně:D

    ReplyDelete
  7. Sudocrem jsem zkoušela a je naprosto ideální pro problematickou pleť. Zamilovala jsem si ho :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    ReplyDelete
  8. Ja mám tiež grepový čistiaci gél, ale od Garnier a som s ním celkom spokojná ,hoci občas mi treba natrieť po jeho použití tvár niveou, lebo ma ťahá :) a čajovníkový olej som si akurát dnes kúpila na pupáčiky, tak sa teším, keď ho vyskúšam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olejíček je dobrý, ale nesmím ho používat moc často. Pak se mi to akorát horší, mám pěkně rozmazlenou pleť! :D

      Delete
  9. Micelárku od Biodermy mám taky ráda a Sudocream používam jak tu píšeš i ty, jen lokálně. :)
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    ReplyDelete
  10. Nestraš! Já už si stará přijdu teď :/ :D
    Teda, ani jeden přípravek jsem v životě nevyzkoušela :) Já to často střídám, takže mám dost věcí co si koupím a pak i které dostanu k zrecenzování :)

    ReplyDelete
  11. Já naštěstí nemám vyloženě problematickou pleť.. Na pleť používám čistící gel od Avonu, který pokožku hydratuje, jelikož se mi často vysušuje.. A 1-2x týdně používám peeling a masku na obličej s výtažky mrtvého moře :)

    ReplyDelete
  12. Já jsem nedávno byla na takové kosmetické přednášce o značce Mary Kay, mohli jsme si i vyzkoušet produkty a přemýšlím, že si pořídím celou jejich základní sadu na čištění pleti :).

    ReplyDelete
  13. Bioderma je prostě number 1, nedivím se, že ti vyhovuje! :)

    ReplyDelete